CEO výkladní skříní firmy

Že má být CEO firmy (a obecněji by se dalo říct C-level manažeři) aktivní na profesní sociální síti LinkedIn, o tom již nikdo nepochybuje. Trend se pomalu ale jistě změnil a lidé na této síti (a i algoritmus samotný) upřednostňují sledovat odborníky v oboru více, než komunikaci firemního profilu. S nástupem nové generace na pracovní trh vzniká také nový fenomén – když nejste vy a představitelé vaší firmy aktivní na sociálních sítích, jako byste pro ně neexistovali. I proto jste si jistě všimli vzrůstajícího počtu aktivních ředitelů publikujících firemní úspěchy, události, oborová témata, osobní názory, a nebo nechávají nahlédnout do svého soukromí. Proč něco takového dělají?

%

o tolik větší je dosah osobních příspěvků oproti firemním

%

lidí věří více osobnímu sdělení než firemnímu

%

ředitelů zaregistrovalo větší zájem ze strany médií o jejich komentář k oborovému tématu

%

ředitelů získalo do týmu nové kolegy na základě své komunikace na LinkedInu

Výše uvedená data jsme získali na základě dlouholeté spolupráce s představiteli velkých firem, kterým pomáháme s komunikací. S kterými? To vám nemůžeme říct. Naší prací je, abyste nic takového nepoznali.

Jak v praxi fungujeme?

01 Potkáme se

a nastavíme společný cíl a témata, která chcete komunikovat.

02 Upravíme

(nebo založíme) váš osobní LinkedIn profil, aby odpovídal vašemu zaměření.

03 Vytvoříme

tým, který bude připravovat obsah pro vaší komunikaci.

04 Komunikujeme

za vás na vašem osobním profilu na LinkedInu.

05 Reportujeme

jak se vaší komunikaci daří.

06 Vyhodnocujeme

která témata by bylo vhodné rozvinout a která naopak opustit.

07 Plánujeme

na základě získaných dat, kterým směrem váš osobní brand a komunikaci rozvineme.

08 Vzděláváme

vás postupně, abyste sami pochopili, jak vypadá správná komunikace nejen na LinkedInu a jak z ní těžit.